1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

"Is this real life?"

Discussion in 'Reality Check' started by Gerald, Feb 3, 2009.

  1. Gerald

    Gerald
    [OP]
    Well-Known Member

    Joined:
    Mar 27, 2005
    Messages:
    3,677
    Likes Received:
    99
    Location:
    Halifax
    :lol: This kid is doing some major tripping out after some dental surgery.

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=txqiwrbYGrs"]YouTube - David After Dentist[/ame]
     
  2. Kaylahaha

    It's all good.

    Joined:
    Jul 20, 2007
    Messages:
    6,300
    Likes Received:
    3
    Location:
    Nova Scotia.
    Hahaha. He's so adorable.
     
  3. Elcoopto

    Well-Known Member

    Joined:
    Jun 2, 2004
    Messages:
    25,038
    Likes Received:
    155
    Location:
    Downtown
  4. boing

    Banned

    Joined:
    May 3, 2004
    Messages:
    9,571
    Likes Received:
    215
    Location:
    North Central BC
  5. JB_

    JB_
    Member

    Joined:
    Jan 1, 2007
    Messages:
    638
    Likes Received:
    0
    Location:
    Halifax NS
    I feel funny, Whys this happening to me :lol:
     
  6. nb132

    Drunk Batman hates you

    Joined:
    Jun 14, 2003
    Messages:
    28,903
    Likes Received:
    33
    Location:
    Tha 36 Chambers
    i sure hope not because it's pretty shitty.
    oh wait.
     
  7. Twopoops

    Hidey Ho

    Joined:
    Jun 30, 2004
    Messages:
    8,181
    Likes Received:
    0
    Location:
    Halifax
    That looks like me after I got my wisdom teeth out last year :lol:
     
  8. JAC

    JAC
    Brathair Brewing

    Joined:
    Sep 27, 2004
    Messages:
    16,182
    Likes Received:
    0
    Location:
    Halifax
    Looks like my son after his day surgery (scope ENT)
     
  9. Burrahobbit

    Lebaneser Scrooge

    Joined:
    Mar 27, 2006
    Messages:
    1,207
    Likes Received:
    0
    Location:
    Halifax
    haha that was sweet
     
  10. becca

    :)

    Joined:
    Nov 29, 2008
    Messages:
    4,979
    Likes Received:
    0
    He needs to lie down : (
     
  11. Elcoopto

    Well-Known Member

    Joined:
    Jun 2, 2004
    Messages:
    25,038
    Likes Received:
    155
    Location:
    Downtown
    the scream kills me
     
  12. thunder

    my av is me

    Joined:
    Jun 18, 2003
    Messages:
    28,539
    Likes Received:
    0
    Location:
    calgary
    I felt like that fucked up on some weed cookies once. :rofl:
     
  13. BonneBelle

    =P

    Joined:
    Nov 17, 2005
    Messages:
    1,063
    Likes Received:
    0
    :lol: That's too funny....poor little guy! :kekeke:
     
  14. Gerald

    Gerald
    [OP]
    Well-Known Member

    Joined:
    Mar 27, 2005
    Messages:
    3,677
    Likes Received:
    99
    Location:
    Halifax

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHH *passes out*
     
  15. slouse

    Well-Known Member

    Joined:
    Jun 8, 2003
    Messages:
    22,776
    Likes Received:
    252
    Haha poor little guy. Definitely been there before!
     
  16. quicksilver

    New Member

    Joined:
    Dec 12, 2008
    Messages:
    101
    Likes Received:
    0
    LOL that was too funny.
     
  17. Elcoopto

    Well-Known Member

    Joined:
    Jun 2, 2004
    Messages:
    25,038
    Likes Received:
    155
    Location:
    Downtown
    REMIX


    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=N618fLxQP6w"]YouTube - David After Dentist After REMIX[/ame]
     
  18. PitBull

    We want YOU! Join RC.

    Joined:
    Jan 7, 2005
    Messages:
    9,956
    Likes Received:
    0
    Location:
    Mount Uniacke
    I can not stop watching this.
     
  19. PitBull

    We want YOU! Join RC.

    Joined:
    Jan 7, 2005
    Messages:
    9,956
    Likes Received:
    0
    Location:
    Mount Uniacke
    I like this slow-mo in the middle of this one...

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=HOZAuDBBeLY"]YouTube - Kid Gets stoned at dentist[/ame]
     
    Last edited: Feb 4, 2009
  20. quicksilver

    New Member

    Joined:
    Dec 12, 2008
    Messages:
    101
    Likes Received:
    0
    yikes that slo-mo tripped me out!
     

Share This Page

-->