A start from the ground up.......

Discussion in 'Automotive' started by STYLINator, Mar 24, 2004.

  1. STYLINator

    STYLINator
    [OP]
    Missy

    Joined:
    Jun 9, 2003
    Messages:
    13,428
    Likes Received:
    24
    Location:
    Halifax
    Well, I told a lot of people that i'm done with doing my cars up.....but I decided to take the "Firefly" and give her a make over, It just would not be right if I did'nt, considering I've refinished every car I owned (some not to some peoples likings...but hey!) And NO, To let all you "haters know....ther will be no flaage on the "Fly"

    Here are a few pics of what i stared...the wheels, before and after, as well as a pic of my rocket lol!
    I hav'nt decided what color I wanted yet....but I narrowed it down to two. Red or Viper Blue.

    [​IMG]



    This is my old one, done in Viper Blue, ya might of seen it around!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. MistressX

    HIMaholic

    Joined:
    Jan 12, 2004
    Messages:
    1,882
    Likes Received:
    0
    Location:
    Moncton, NB
    Go with blue! :D
     
  3. kitty kat

    .....

    Joined:
    Jun 5, 2003
    Messages:
    3,754
    Likes Received:
    0
    Location:
    Shediac/Cole Harbour
    its already red... plus red sucks.. go blue
     
  4. Eisenflower

    .

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    24,486
    Likes Received:
    1
    blue with snot green flames down the side of it. It'd be uber original! :lol:
     
  5. STYLINator

    STYLINator
    [OP]
    Missy

    Joined:
    Jun 9, 2003
    Messages:
    13,428
    Likes Received:
    24
    Location:
    Halifax
    I expected that from u NOCKA! :finger:
     
  6. Boots

    www.reality-check.ca

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    74,635
    Likes Received:
    4,551
    Location:
    Halifax
    I say give it some sort of puke stripe look this time around.. snot is so played out :lol:
     
  7. frankster

    coffee, the dark blood

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    3,127
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Do it center
    I'd say stay with the red, just have some fun with it. Less your gonna do all the door jams and under the hood and stuff. IMO
     
  8. STYLINator

    STYLINator
    [OP]
    Missy

    Joined:
    Jun 9, 2003
    Messages:
    13,428
    Likes Received:
    24
    Location:
    Halifax
    Ya....my plan is just that!
     
  9. STYLINator

    STYLINator
    [OP]
    Missy

    Joined:
    Jun 9, 2003
    Messages:
    13,428
    Likes Received:
    24
    Location:
    Halifax
    May be ill sell it and go buy a Black civic, like everyone else! :finger: :wink:
     
  10. Pottie

    .

    Joined:
    Jun 18, 2003
    Messages:
    17,356
    Likes Received:
    119
    Location:
    Halifax
    jerome you've done blue like a billion times, keep it red, or try something else with it. The wheels look good, nice touch.

    BTW, you're old car just got sold again the other day, $660, subframe was cracked....lol
     
  11. STYLINator

    STYLINator
    [OP]
    Missy

    Joined:
    Jun 9, 2003
    Messages:
    13,428
    Likes Received:
    24
    Location:
    Halifax
    hahahaha, were is it, still FS? I want some of the parts.......
     
  12. Evil_Jeanyus

    Invisible mode

    Joined:
    Dec 10, 2003
    Messages:
    1,697
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto
    make it a turbo 3cyl!
     
  13. Shafft

    RC-OG

    Joined:
    Jun 4, 2003
    Messages:
    10,674
    Likes Received:
    58
    Location:
    HRM
    it's a DOHC four.. so.. that ain't gonna happen .. heh
     
  14. Boots

    www.reality-check.ca

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    74,635
    Likes Received:
    4,551
    Location:
    Halifax
    Do it up. I'll cut you a deal :D
     
  15. STYLINator

    STYLINator
    [OP]
    Missy

    Joined:
    Jun 9, 2003
    Messages:
    13,428
    Likes Received:
    24
    Location:
    Halifax
    Yer right.......Next winter I might drop duel prelude carbs on her, or maybe a turbo!


    No thank...If any thing..............I'm a intergra fan!
     
  16. boob

    alicious

    Joined:
    Jun 19, 2003
    Messages:
    1,527
    Likes Received:
    0
    Location:
    t.o / hali
    put a vr in the jetta!!!1
     
  17. boob

    alicious

    Joined:
    Jun 19, 2003
    Messages:
    1,527
    Likes Received:
    0
    Location:
    t.o / hali
    but then i guess you wouldnt want your woman to have a faster car then you :finger:
     
  18. STYLINator

    STYLINator
    [OP]
    Missy

    Joined:
    Jun 9, 2003
    Messages:
    13,428
    Likes Received:
    24
    Location:
    Halifax
    HAHA....Thats why I told her to buy it....its a VW, I got no ambition to work on those heeps! :lol:
     
  19. boob

    alicious

    Joined:
    Jun 19, 2003
    Messages:
    1,527
    Likes Received:
    0
    Location:
    t.o / hali
    :happysad:

    :bottomsu: :bottomsu: :bottomsu: :bottomsu: :bottomsu: :bottomsu: :bottomsu: :bottomsu: :bottomsu: :bottomsu: :bottomsu: :bottomsu:
     
  20. STYLINator

    STYLINator
    [OP]
    Missy

    Joined:
    Jun 9, 2003
    Messages:
    13,428
    Likes Received:
    24
    Location:
    Halifax
    Huh? :rolleyes:
     
  21. boob

    alicious

    Joined:
    Jun 19, 2003
    Messages:
    1,527
    Likes Received:
    0
    Location:
    t.o / hali
    nevermind. i'll see you this weekend.
     
  22. STYLINator

    STYLINator
    [OP]
    Missy

    Joined:
    Jun 9, 2003
    Messages:
    13,428
    Likes Received:
    24
    Location:
    Halifax
    Damn right you will................... :pillpopp: :crazy: :partyhar:
     
  23. MK

    MK
    Rollin Low

    Joined:
    Jul 7, 2003
    Messages:
    5,544
    Likes Received:
    6
    Location:
    Halifax
    VW a heap? haha all you gotta have is a smart brain to work on one and you will be okay!!!!!!!!! :lol: :lol: :D
     

Share This Page